Monday, August 9, 2010

Ahlan Ya Ramadhan


Salam n morning!!!
Arini hari isnin..esok selasa..lusa rabu..
Rabu kita dah start berpuasa..Hmm,jap ja rasa da masuk bulan Ramadhan..
Syukur laa aku masih bole berpuasa untuk taun nih..harap2 jugak dapat posa penuh mcm last 2 year..ahakz...mungkinkah??

Esok da kna mula mangun awal2..makan sahur dgn pemily...chuppp2!!taun nih best..
Bole sahur n berbuka dgn pemily...kalo 3 taun lepas dgn rumate jek..tp besh jgk..kenangan woo..
Knangan kadang2 mangun sahur kadang malas bangun..yola malas nak mangun kalo sorang2 bila rumate 'red flag'..kang aku tengok roti,roti tengok aku..tak pon aku tengok mug,mug tenung aku balik..sumtyme tue alarm bunyik, wat2 tak dengar ja..padahal da macam2 artis nyanyi..ahaha

Last year, 1 week before raya jaa balik umah..the rest kat umah sewa..nak2 pulak minggu last tu red flag..waduhhh..lain feel tyme makan pon..(org lain tak balik 2,3 taun jumpa pemily tak kesah bising2 pon)..tue org lain bukan aku..agaga...
cuupp lagi!!kat umah sewa last year besh jugak..festyme stay kat umah sewa kan..
pukol 430 da bising2 minah2 kepoh memasak..kong kang ting tong suma ada..
kalo rajin buat laa nasik goreng then mkn ramai2..kadang2 panas lauk yg beli smlm ja..
rindu mereka2!!

k laa, selamat berpuasa utk semua umat islam d seluruh dunia..
ahlan ya ramadhan..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails