Thursday, May 19, 2011

Aku anggap kau budak kecik yang xtau apa apa

Assalamualaikum..

Kalo budak kecik nih selalunya dia akan cakap ikot sukati mulut dia ja..Di tegur tegur pon still buat jugak, still buat x paham jugak..Tapi aku xdak lah tegor kau kan...X penah cakap apa pon..Napa laa tergerak hati nak ' tengok ' apa yg kau tulis td..But its oke..Thankss for ur 'advise'..

Lenkali sebelum cakap, siasat dulu k makcik??Siasat habis habisan then baru decide nak buat apa apa..Jgn jadikan diri kau yg cerdik pandai tuh setaraf dengan budak tadika..Eh eh x..Budak tadika lagi tinggi pemikiran mereka dari kau..Ingat tau..Siasat dulu ya cik adik..Think before u talk..Kau bukan spesel sgt sampai aku nak agung agungkan..haahaa..Kau, kau n kau yg selama nih di tipu jgn lah nak membenci n mengutuk keras kerasan..

Eh aku bukan nak marah marah kau..X la..Aku syg kau, kau n kau...haahaahaa..

BABAI!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails