Friday, October 7, 2011

Semoga awak berubah..;)

Saya tau saya tak baik mana pon..
Saya tau saya banyak khilaf..
Saya tau saya terlalu tak sempurna..
Tp hari demi hari saya cuba untuk jd yg terbaik..
Hari demi hari saya elakkan benda kurang elok..
Hari demi hari saya berusaha untuk menjadi lebih sempurna..
Saya tau banyak mulut mencemuh awak..
Mulut manusia..Kalo lah mulut tempayan, dah lama saya tutup..
Mereka boleh bercakap..Sampai lenguh, letih, penat..
Saya tak layak nak hakimi awak..Mereka pon tak layak nak hukum awak..
Tapi apa yg saya mampu hanya berdoa..
Setiap hari saya doa semoga awak berubah..
Berubah ke arah lebih baik..
Demi diri awak sendiri..
Semoga Allah mendengar doa saya..
Semoga kita sama sama berusaha menjadi lebih baik..
Hidup ni mcm roda..Setiap hari kita berputar..
Moga yg baik baik sentiasa dengan awak..Ameen..

INSYAALLAH..;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails