Wednesday, June 27, 2012

Saya nak rajin!!

Assalamualaikum..

Live update from home swee home....weeeeeeeeeeeeeee.....(syok lebih..hehe)
Actually, dah 4 hari ada kat rumah nih..Cuti sem laa kawan kawan apa lg kan..hehe
Okay2 aku pon prasan jugak yang last aku update blog ni 24 Mac tuh pon sebab tyme besday kot..Ampun blog ampunn...;)..Rasa macam life bz ja sem ni (sedapkan hati) plus memang sedia malas!


Okay, alang alang ada kat rumah nih n internet pon tak laa macam siput sedut, aku berazam chewaahh azam lg..Aku berazam nak rajin rajin update la..Bosan kot cuti dua bulan neh..K laa ngantok dah nih..Nanti aku sambung lg okehh..


Daa..;)

2 comments:

E'in said...

selamat bercuti.. next entry please.. ;p

Nana Farhana said...

rajib sgt nak menaip cmnila..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails