Tuesday, January 15, 2013

Sesiapa yg berminat nak tambah duet poket meh sini meh

Assalamualaikum.

Bertemu lagi kita..hee..okay, stret to de point la..no mukadimah mukadimah...
Ada yg berminat nak tambah duet poket tak??Mana tau nak beli barang idaman, rumah idaman ke..kekeke..
Nak jual produk yg dah banyakkkkkk sangat org jual and kebarangkalian nak laku tuh kurang sebab banyak persaingan or nak jual produk yg baru yg tak ramai org jual, kebarangkalian nak laku pon banyak..So, pilihan di tangan anda ya sayang sayang..

Meh nak introduce produk yg dijangka akan meletupppp..

VCO Antioxidants by TREENEA
Pernah dengar tak??Tapi ni la produk yg akan meletopp..Skarang pon da meletop letop..Sesiapa yg berminat nak tambah duet poket boleh bermula sebagai agen dengan modal serendah RM150 sahaja,,Mana nak cari yg lg rendah kan untuk produk yg hebat macam ni..hee...Dengan setiap pembelian RM150 ,akan dapat 5 botol VCOA + free gift..Jom belajaq math jap..hehe..Maksudnya sebotol RM30 untuk harga agen..Harga runcit RM40 tak bole lebih tak bole kurang okay..Untung kasar RM10..Kalau jual sehari sebotol = RM10 sehari..RM10 x 30 hari = RM300..woooo...banyak kan??Boleh kumpul nak beli kamera, fon canggih2..hehe..

VCOA ni sama je macam VCO lain kat pasaran tapi lagi HEBAT, lagi BEST sebab ada tambahan antioksida..Jom baca lagi..

"Minyak Kelapa Dara (VCO) yang diperolehi dari Treenea mempunyai banyak khasiat dan manfaat kesihatan kepada tubuh badan manusia kerana ia mempunyai kandungan antioksidan yang tinggidibandingkan dengan minyak kelapa dara lain. Ia dihasilkan dari proses yang tidak menggunakan haba dan formulanya yang telah dikaji secara teliti dan terperinci menggunakan 100% pati kelapa dara organik yang bebas dari kolesterol.

VCO-Treenea kaya dengan Vitamin E (a-tocopherol), Vitamin A (retinoldan vitamin D (cholecaciferol) yang diperlukan oleh tubuh badan manusia. Vitamin A dan E juga dipercayai boleh bertindak sebagai ejen antioksidan yang mempunyai kebolehan memerangkap radikal bebas dan kajian penyelidikan menunjukkan ia berkebolehan mencegah penyakit kanser serta penyakit berkaitan jantung. "
Jadi kalau ada yang berminat nak join family Treenea, sangat lah di alu alukan..Sila drop comment laju laju kat bawah okay...

Jumpa lagi..Daa..:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails