Saturday, November 20, 2010

Lagi2 kes buang baby

Assalamualaikum..

Owh2 nih nak cita trend yg tengah hot skarang nih..
Apalagi..Macam tajuk entry lah..
Kes nih berlaku almost 1 week dah..
Where??Dekat rumah aku di mana di kawasan rumah ku..
Tapi bukan baby je..Skali dengan mak baby..
Hikkkkksss....
Bawak bertendang yek..Eh bawak bertenang...
Baby yg aku maksudkan ialah...
Ialah meoooowwwwwww...;p
Mama beliau bersama2 4 org anak2 beliau..

Okeh meh aku kenalkan..

Hye!!Saya tompok

Help me!!Saya nak turun laa

Sekor baby je aku sempat beramah mesra dan snap2 pic..
Baby ni yg paling cool..hehe
Yang lg 3 ekor ya ampunnn..Sangat lah garang mcm mama dia..Nak geget2 org je..
Nak dekat2 je semua lari..Tapi if mama dia ada aku x brani nak dekat2..heehee
Ada org takot meeoow lah..
Ada lg 3 ekor..Sekor kaler off white n 2 ekor lagi like mother like daughter kaler oren..
Aku ingat nak buat kucing angkat kucing2 nih..
Tapi bukan semua laa..X mampu den..Nak yg off white je..Tapi garang!!eeeee!!
Since aku dah penah mengalami kehilangan Cik Tam dulu..Baca kat SINI ye..

Yg lawaknya td sbb Tompok nih cool sangat x mcm yg laen aku angkat dia letak atas seat moto..wuwuwu..Cian dia nanges2..Kejam lah!!Tapi aku buat mcm tu sebab nak tarik perhatian yg si off white..Malangnya mmg dasar garang!!Langsung x dekat..

Nanti yaa kau...
Akan ku angkat2 kau meoww!!

p/s : Sory Tompok!!Esok akak kasi makanan shedaap2 tau!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails