Tuesday, November 9, 2010

Memang selalu ketinggalan zaman

Assalamualaikum..

How are u my dear??Hope sehat2 hendaknya..
Tengok ramalan cuaca mlm nih di jangka hujan lagi di Perlis, Kedah, Kelate..
Tapi alhamdulillah cuaca so good today..

Owh2 dah terskip dari tajuk entry..
Tue baru pendahuluan..Nie kita masuk isi ye..
Aku mmg selalu ketinggalan zaman..
Tapi aku x dok dalam gua oke..;p

Kesahnya..
Petang tadi after balek keja g Kangar sebab rindu Kangar sebab almost 1 week x g Kangar selepas banjir surut..ahaha..X logik langsung tetiba rindu Kangar pulek...
Nehi nehi..

Act, ada niat..Niat nak beli solution utk lenses aku nih..
After dah g withdraw duet, (bank sgt ramai org sbb sgt susah nak withdraw tyme banjir,byk gila bank yg kehabesan duet) masuk la ke kedai optik..hehe..Kedai spek laa..
Plus nak survey2 spek jugak..Rasa nak buat spek baru in case kalot2 bangun pagi bole trus je pakai spek..

So, aku beli Solo Care Aqua..
Balik2 umah bukak kotak tengok..
Eh,eh silap beli ke nih..
Double check laa dgn botol yg lama..
Eh, eh betul la..Brand sama..
Eh, eh tapi botol da magic ke??Tukar kaler pulak..


Dulu beli yg ini..Kaler botol ijau...


Skarang da jadi botol puteh suci..

Ahaha..
Kesimpulannya, aku yg outdated..huhu
Fine2, faham..
Maklumlah lama x membeli..

Oke,aku nak p dinner nih..
Babai..


p/s : Tadi cakap cuaca elok kan??but skarang dah start ujan..Hope ujan cepat benti...Ai sejukkkk!



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails