Wednesday, October 27, 2010

Hari berseronok dan bersedih jugak

Salam kawan2..kakak2,abang2,adek2..

Ok..Nak mula ngan cite hepy2 dulu..
Tadi petang lepas abes keja aku pon mengeluarkan diri dari umah..;p
Keluar g ngedate la..Rindu gf i tue..
As usual laa..Untuk menyedapkan gosip harus lah perut di isi..
Lepak dan update gosip2 terkini dan makan2..hee
Aku makan ais kacang..

Kemudian window shopping jek..kecian kan..=( (sila kesian..haha)
Disebabkan dah sangat lama dan rindu dekat pasar malam so gerak p pasar malam plak...
Jalan2 sambil mata dah pusing 360 darjah tengok keliling sebab dah rambang mata..haha
Benti jap nak tengok pakcik tue bising2..Owh,rupanya ada pertunjukkan ular..
X da laa..Pak cik tue juz bawak ular2 dia je..
Punya lah lama tunggu nak tengok cucu dia kiss ular yg besar tapi sangat hampa sbb dia cakap je nak banyak..Budak tue x kiss2 pon..;(

ItalicBanyak lagi koleksi ular dia tuh..

Brani kau pegang ya..

Seram tengok pon..

Jalan punya jalan punya jalan dan terstop..
Stop di gerai tudung..miahaha..I loike!!
Lantas mencapai tudung2 itu dan hepy!!
Tapi..Ya tapi..Kegembiraan tak panjang pon..huhu..=(
Balik umah dengan excited nye bukak beg plastik nak try test tudung2 tue tengok2 eh apsal tudung aku dah bertukar kaler nih??Magic apakah??Baru ingat tudung gf aku tue aku rembat..
Tapi bila tanya dia, dia cakap dengan hampa tudung aku x da pon dengan dia..
Mean dah jatuh entah ke mana..hukhukhukk..
Sadisss..Sadis x ??;p
Walaupon tudung bukan lah rege tudung Ariani tapi keciwa okeh!!Tudung2 dan shawl tadi cantek!!Melayang duhet aku..
sobsobsob..
Jangan sedih2!!Mari makan meung kham..
Tau x??Penah makan x??
Aku first trying nih..Beli tadi..
Sedappp!!Sila cuba ya..

ItalicIni meung kham ye kawan2..
2 hengget sebungkus..

Cara nak makan..
Kemudian gulung dan lipatlah sesuki hati dan trus ngaaaaaaaaaap!

Oke sudah2..JUm tido laa..
Selamat malam semua..
Babai..
Babai!!


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails