Saturday, October 2, 2010

Nak cooler pad 1!!

Hye..
Anda semua faham tak??
Apa tak paham lagik??Ulang siaran k..aku nak cooler pad satu!
Acecey..macam order kat kedai mamak je kan..teh tarik satu!!haha
Act,cooler pad yg dah menabur budi slama 3 taun kat aku dah meninggalkan..
Eh,tak..ada lg haa..nak frame kan pon bole..nama pon syg kan..haha
juz dah tak boleh nak pakai lg da..kesahnya begini..
As usual after on lappy ni ha tgk2 tak bercahaya biru lak lappy aku..
ohhh,rupanya wayar dah cabut da..mungkinkah aku yg ganas??
atau mungkinkah dia da penat melayan aku yg gile on9 nih??mungkin2..
owh, i syg u laa!!jgn tinggal daku..sobs..sobs..sobs..
Tyme tgh pokai laa urat2 dia nak tercabot..ishh..tskk..

nie la cooler yg tercabut urat tu..

Makanya harus laa beli cooler pad baru asap..
Takot kang lappy nie majuk plak,.dia pon nak ekon jugak..=p
Tyme google2 td jumpa yg nih,,
Mari lihat!yg nie biasa2 ja..tp ok laa dari takda kan

ohh cooler pad..knapa kamu sgt comels!!
tak penah jumpa lg camni..siap bole letak pic lg tgh tu..sweet!

comel kan??dah la hello kitty cam sticker lappy aku ni..
pa
s
tu bentuk love lak..yg penting PINK!!

nie pon molek..kecik je..senang nak usung sana sini..

tak ketinggalan yg ini..even bentuk petak cam biasa ja..
tp tetap ada HELLO KITTY dan PINK!!


Macam budak darjah 1 je semua pon nak pink..semua pon nak ada kitty..haha
who cares..
Harus cepat2 beli nih..
kang dia merajok..!tskk..
oke la..have a nice day!
babai..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails